vrijdag 4 oktober 2013

CATELAINE EN ANDERE LEUKE DINGEN

Dit is het sieraad geworden van Liz dat ze verder thuis heeft afgemaakt. Inmiddels is ze met meer borduurtjes voor sieraden bezig, het is erg mooi geworden Liz.

Onze jongste kleindochter van zes jaar had weer helemaal de smaak te pakken en heeft het borduurwerkje met de  paddenstoel weer ter hand genomen.

Ze heeft hem nu afgemaakt en ik heb er een schilderijtje van gemaakt, ze is er helemaal trots op.En ik ben trots op Jet.

Ik heb de Spring Knotgarden van Chatelaine weer opgepakt en hij is bijna klaar, moet nog drie randen afwerken en dan kan hij naar de lijstenmaker.

Mijn nieuwe fototoestel maakt ook mooie foto's van dichtbij hieronder wat detailfoto's.



Ben erg blij met mijn toestel.

En dit is de Frosty Knotgarden ingelijst en wel, jammer van de weerspiegeling in het glas. De Spring Knotgarden komt erbij te hangen. Dan nog de twee zusjes maken, alles licht hier al klaar. Dan hangen de Spring - Summer - Autum en Frosty Knotgarden mooi bij elkaar.
 
Morgen vertrekken onze gasten weer naar Canada en heb ik weer iets meer tijd voor borduren, a.s. zaterdag heb ik weer een workshop sieraden borduren er zijn nog 2 plaatsen vrij. Als je belangstelling hebt dan is er nog plek.
 
Van 25 okt t/m 27 oktober en van 1 t/m 3 november is er zal er demonstraties gaan geven. Als er genoeg belangstelling is zal ik twee middagen bij Claudine en Paula  een workshop geven in naaldenboekjes maken met een eigen ontwerp.
 
Wens jullie allemaal een fijn weekend toe, groetjes Joze 

10 opmerkingen:

Elza zei

Mooi geworden Joze en het gaat gelukkig weer goed met je?
Je bent weer heerlijk aan het borduren en je kleindochter ook.
Wat zul je trots zijn.
Ik hoop ooit dat onze kleindochters dat ook leuk gaan vinden. Groetjes ELza.

De borduurvrouw zei

Prachtige is je Chatelaine. Leuk dat je naar Kützenhausen gaat, wat zal je genieten. Wij slaan dit jaar over maar we zullen aan jullie denken. fijn weekend, nienke

Rennie zei

Oh zo prachtig Joze. Je kunt niet alles willen zeg ik dan altijd tegen mezelf. Ik geniet van jouw artistikiteit het is zo mooi wat je maakt.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

het ziet er allemaal súper MOOI uit Joze.. én petje af voor je kleindochter.. het zit in de genen hé :-)!
groetjes en een fijn weekend !!

Marion zei

Het sierraad ziet er heel mooi uit en je Chatelaine mag er ook zijn.

En dat je trots bent op Jet kan ik me wel voorstellen. Ze doet het toch maar.

Fijn weekend.

Jeanny zei

Ja het sieraad van Liz is prachtig!
Je kleindochter verdient ook een dikke pluim, mooi hoor!
Veel plezier in de Elzas

Hetti zei

Zooooooo wat heeft Jet een leuke paddestoel gemaakt! Kan me voorstellen dat ze daar trots op is!!En oma en opa ook :-))

Prachtige kleuren heeft Liz voor haar sieraad gebruikt, het is mooi geworden.

Prachtig is de Chatelaine en ik geniet mee met je nieuwe foto toestel ;-)))
Veel plezier bij het borduur festival, geniet ervan!
XXX Hetti

Anoniem zei

De Chatelaine wordt prachtig. Leuk dat borduurwerkje van je kleindochter. Veel plezier in Kützenhausen.

Groetjes, Dora

lizrieka zei

Wat leuk dat je kleindochter je borduurvirus heeft opgelopen. ben nog nooit in kutzenhausen geweest. Een idee voor de toekomst. Heel veel plezier en succes met het geven van de workshop
Groetjes van Liz

Anoniem zei

Hallo Joze,
Wie schön, das Foto mit der Enkelin, toll wenn sie der Großmutter nacheifert.
Welche Freude, wir werden uns sehen in Kutzenhausen.
Monika und ich werden dieses mal ohne den "schlafenden Mann" unterwegs sein.
Wir würden gerne im nächsten Jahr ein Schmuckstück mit dir sticken.
Ganz liebe Grüße und eine gute Zeit, bis Kutzenhausen

Birgit

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger