donderdag 29 augustus 2013

QUILTED HAERTS GARDEN AFGHAN

Op vakantie naar Oetz in Oostenrijk had ik dit borduurwerk meegenomen, inmiddels heb ik weer 2 blokken klaar.
Het zijn in totaal 49 blokken en ik heb er nu 28 af, moet er dus nog 21 ben dus dik over de helft.
 
Totaalplaatje zoals hij nu is, ik borduur hem met 2 draadjes Moncai Silk over 1 draadje. Hij vordert niet snel maar we komen er wel.
 
Dit heb ik deze week gemaakt, het geheel zit in een zilveren zetting, het is erg moeilijk om aan mooie zilveren zettings te komen
 
Hier van dichtbij, als ik hem om heb krijg ik veel reacties en bijna niemand ziet dat het geborduurd is.
 

Deze week was bij de Emte deze trio sla in de aanbieding ik had er twee gekocht, thuis gekomen dacht ik zal ze eens in een pot zetten en dit is het resultaat. Ziet er mooi uit toch, morgen gaan we ze opeten.

Op  de valreep dit boekje besteld bij Naald en Draad, echt een heel leuk boekje voor de kerst. Er staan allemaal leuke kleine patroontjes in.
 
Zal even niet op mijn blog zijn de aankomende twee weken, eerst mijn verjaardag vieren a.s. zaterdag met onze kinderen en lieve vrienden (klein feestje). Maandag ga ik naar Roermond om te helpen voor de opening op 8 september, iedereen is welkom bij deze opening. Laat alleen even een berichtje achter bij Sabine van Naald en Draad, zodat ze weten hoeveel er ongeveer komen.
 
Wens jullie allemaal een prettig weekend en fijne weken toe.
Liefs Joze

13 opmerkingen:

Joke zei

Alvast gefeliciteerd en geniet van alles

liefdevoortextiel zei

Alvast gefeliciteerd met je a.s verjaardag, je bent wel een heel mooi borduurwerk aan het maken. Neem je het mee voor 8 September?

Jeanny zei

Gefeliciteerd met de nog komende speciale verjaardag!!
Je hebt een schitterend juweel gemaakt en je grote borduurwerk is ook prachtig.
Tot 8 september.
Lieve groet

Rennie zei

Alvast gefeliciteerd en wat een prachtig borduurwerk. En dan dat collier. Wauw geweldig.

Unknown zei

Super borduurwerk!
Tot vanavond.

Liefs,
Linda

Manuela zei

Eine wunderschöne Stickerei.

Liebe Grüße
Manuela

Tony zei

Hallo Joze J.C. wat een werk. Het wordt wel prachtig. Groetjes Tony

Amarins zei

Je borduurwerk wordt prachtig. Heel veel plezier in Roermond. Ik zou willen dat ik wat dichterbij woonde maar helaas. Liefs, Amarins

Vlijtige Handjes zei

Oh wat wordt hij mooi. Een prachtige ketting en zo fijntjes.
Een hele fijne verjaardag en veel plezier bij het inrichten van de winkel.

Elza zei

Joze alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijn feest.
Ook ik ben voorlopig even niet al te veel achter de computer. Tot 22 september met andere dingen bezig.
Liefs en groeten ELza.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gelukkige jaren met allen die je lief zijn.
Wat een prachtig borduurwerk ben je aan het maken! En je hanger is schitterend-geen wonder dat je daar reacties op krijgt.
Gezellige dagen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marion zei

Hallloooooo Mooi je borduurwerk en het sieraad is prachtig.

Ik zie je woensdag!!!!!

Gr. Marion

Dora zei

De afghan wordt erg mooi. Ook de sieraden zien er prachig uit.
Fijne dagen in Roermond.
Groeten, Dora

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger