woensdag 20 oktober 2010

DIT HEEFT ERICA GEMAAKT

 Dit heeft Erica gemaakt een van mijn meisjes van de borduurclub, elke 2 weken komen we een dinsdagmmiddag bij mij thuis bij elkaar om te borduren. Het is zeker al wel 2 jaar geleden dat ik voor het eerst met een groot gedeelte van de club naar Naald en Draad in Roermond zijn geweest. We hadden leuke dingen gekocht en Sabine deed er voor iedereen een cadeautje bijin, ook voor de meisjes die thuis waren gebleven. Het was een patroontje-stukje stof-garen-lint-fiberfill en een naald. Je kon er zo mee aan de slag. Ik heb Erica haar pakketje ook gegeven en eigenlijk deed niemand er iets mee.




Voor en achterkant
Ze is er 4 weken terug aan begonnen en kwam op het idee om er een naaldenboekje van te maken, bij ons laatste bezoek aan Naald en Draad hebben we een nieuwe strijkvlies bij Sabine gekocht die was net binnen. Het is een strijkvlies die behoorlijk dik is en die heeft Erica gebruikt, zoals jullie kunnen zien is het een echt boekje geworden met een kleine rug. Dit nieuwe vlies bied vele mogelijkheden en het is super om mee te werken.


Er is geen naaimachine aan te pas gekomen  en het ziet er heel erg leuk uit, Erica heeft dus het patroon, de stof en het lint gebruikt. Voor de binnenkant had ik nog een stukje stof liggen, die goed met de voorkant overeen kwam je ziet geen verschil. 
Zoals jullie zien zitten er 3 grote vellen vilt in, je kunt er echt heel veel naalden-spelden en meer van die scherpe puntjes in kwijt. Deze foto geeft de goede kleur weer, door het donkere weer en met de flits zien de bovenste 3 foto's er fletser uit van kleur. Ook met photoshop kon ik de kleuren niet naar boven halen.

6 opmerkingen:

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Wauw dat is wel een heel mooi en verzorgd naaldenboekje , echt prahtig gedaan !

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat een "handig" naaldenboekje..
mooi gemaakt ook!
gr. Petra

Marion zei

Erica heeft echt haar best gedaan. Zo mooi geworden. Het nieuwe strijkvlieseline is zeker super.Ik heb ook al een stuk aangeschaft.

Knuf Marion

sylvia zei

hulde aan Erica, het ziet er prachtig uit!!!

Patty C. zei

Beautiful

Anneliese zei

Einfach toll--super!
LG Anneliese

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger