maandag 4 juni 2012

DIT HEB IK GISTEREN EN VANDAAG GEDAAN


Het was gisteren en vandaag koud het regende en de verwarming stond hier lekker aan en ik ben kerstkaarten gaan maken, de foto wil niet echt lukken met al kdie glitters. Ik maak elk jaar van de kaarten die ik heb gehad nieuwe kaarten, het is me gelukt om 90 kaarten te maken.


Ik had de smaak te pakken en alle rommeltjes zoals papier - stickers, lijm enz. stonden klaar, dus heb ik gelijk mijn voorraad kaarten voor verjaardagen, ziektes, trouwerijen, geboortes en bedankjes aangevuld. Ik was er bijna doorheen 30 stuks zijn het geworden, dus ik kan even vooruit.


Hier een close up, ook deze kaarten laten zich niet echt goed fotograferen er zitten in veel kaarten een glittertje. Heb wel bijna het papier op voor de kaarten, dus deze week even naar de Papiertoko in Enschede daar verkopen ze papier voor kiloprijs. Ik ga er meestal twee keer per jaar heen en leef me dan lekker uit, ga straks op internet even naar vierkante envelopjes kijken.

Alles is weer keurig opgeruimd en straks ga ik lekker verder met de Frosty Knot van Chatelaine, ik heb de pezen in de linkerhand weer ontstoken dus ik moet weer met een frame werken.

Hoop dat het weer snel beter wordt groetjes Joze

9 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je kaarten zijn MOOI geworden, Joze..
petje af!
beterschap met je hand en veel borduurplezier met de Frosty Knot!
groetjes, Petra

Dora zei

Jij hebt je dag wel goed besteed.
Wat heb je veel kaarten gemaakt.
Ze zien er prachtig uit.
Sterkte met je hand.

Jeanny zei

Wat goed van je, wat enorm veel kaarten heb je gemaakt. Echt mooi.
Lieve groet.

Marion zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Je hebt je dagen goed besteed.
Die ontsteking is minder leuk dus wens ik je beterschap.

Groetjes van Marion

Hetty zei

Wat veel kaarten heb jij gemaakt,en wat zijn ze allemaal mooi.
IK doe ook wel eens kaarten maken van kaarten die ik heb gekregen.
Zelfgemaakte kaarten hou ik altijd apart,die gebruik ik niet.
Groetjes Hetty.

Elza zei

Knap en het is er echt mooi weer voor. Beterschap en sterkte.

sylvia zei

jeetje, Joze, zomaar even ruim 100 kaarten gemaakt.......ik heb bewondering voor je!
Liefs, Syl

Cath zei

Heee Zus,
je bent aardig druk geweest...naast al je andere bezigheden.
Voorlopig ben je weer klaar met je Kerstkaarten... ze zien er weer leuk uit...

wens je een fijn weekend.

je andere Zus....

Lenie zei

Wat een prachtige kaarte Joze en zoveel zeg.

Groetjes Lenie

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger