donderdag 4 oktober 2012

OPEN DEUR DAG


Na de fijne  dagen die ik op de beurs in Osnabrück met Sabine had gestaan, kwam het idee bij me op om een leuke dag te organiseren bij Naald en Draad in Roermond. Begin deze week heb ik Sabine hierover gebeld en zij stond er heel positief tegen over, nu moet ik van jullie weten hoe jullie daar over denken en of je zin hebt om te komen.
Deze dag zal plaatsvinden op zondag 25 november vanaf 10.30 uur is iedereen van harte welkom, koffie en thee staan klaar met iets lekkers. Er is geen eind tijd gepland. Zelf een boterhammetje meenemen, Sabine (Cees) zorgt voor een pan lekkere soep. Op deze dag kun je  kopen met 10% korting, uitgezonderd op de boeken.

Op de aanwezige Quilt – Spin en Weefboeken zit 15% korting.
 
 
 
In verband met de catering hoor ik graag of je komt, ik heb het aan een paar meisjes gevraagd om te kijken of er belangstelling voor is en die waren enthousiast. Misschien is het iets om met elkaar te carpoolen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe, ondanks het weer.
Groetjes Joze

9 opmerkingen:

Elza zei

Leuk bedacht maar helaas te ver weg.
Heel veel plezier de 25e november, er zullen vast een heleboel dame's langskomen.

Monique zei

Ik kom zeker.
Jammer Elza kun je niet met iemand mee rijden.

Dora zei

Leuk idee Joze, maar het is voor ons ongeveer 3 uur rijden.
Als het weer slecht is is dat wel een heel eind. Bovendien zou mijn man zich ook ergens moeten kunnen vermaken en dat zal op zondag wel niet meevallen.
Ook hebben we plannen om rond die tijd een lang weekend naar Parijs te gaan. Kan nu dus niet aangeven of ik kom.
Groetjes, Dora

Tony zei

Hallo Joze, het lijkt me een goed idee maar op 25 november hebben wij fam. dag in Zeeland. Veel plezier, Tony

Anoniem zei

helaas het is te ver weg...ik wens jullie wel heel veel plezier en een gezellige dag..gr elske uit het verre noorden

Jeanny zei

Zoals het er nu uitziet, zal ik zeker aanwezig zijn. Erg leuk om je weer te ontmoeten.
Lieve groet.

Marion zei

Er staat al een andere afspraak in de agenda.Volgende keer beter.
Er zijn weer treinkaartjes te koop bij het Kruidvat voor de Zaterdag en de Zondag, misschien een tip!!!

Lieve groetjes van Marion

ine zei

Leuk idee! heb het in mijn agenda gezet.

Joze zei

Ine, ik zou het wel graag willen weten in verband met de catering.

Groetjes Joze

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger