vrijdag 4 januari 2013

NIEUWJAAR EN EERSTE WERKJE

 
Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2013 en dat het maar een heel mooi borduur jaar mag worden voor iedereen. Ik zit nog steeds in de lappenmand en ben vanmorgen bij de dokter geweest, een kuur penicilline gekregen voor 7 dagen en dan maar hopen dat de bronchitis weg is.
 
Toch ben ik begonnen met een nieuw borduurtje wat ik zelf ontworpen heb voor een speciale gelegenheid, kan hier verder niet over uitweiden want ik weet niet of ze mee leest. Als het klaar is en en het is bij de ontvangster dan laat ik meer foto's zien, 
 
 
Sabine was hier vorige week op bezoek en bracht mij de nieuwe metallic garens van DMC mee en het borduurt geweldig. Ik heb een 15 draads naturel stof gebruikt met een Moncai Silk 3865 en de donkere metallic van DMC. In de hoeken zitten hokjes van Moncai Silk met Algerian Eyelets van metallic, het monogram is in metallic de klosjes garen met Moncai en metallic. De schaartjes zijn ook in metallic. De rest ga ik straks borduren en dat blijft nog even geheim.
 
Wens jullie allemaal een fijn weekend toe. Groetjes Joze
 

13 opmerkingen:

Jeanny zei

Een heel gelukkig nieuwjaar!
Mooi werkje laat je zien, ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitzien.
Lieve groet.

Amarins zei

Voor jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen. Leuk werkje wat je laat zien, super dat het nieuwe garen prachtig werkt. En je geheime werkje ben ik ook heel benieuwd naar.

De borduurvrouw zei

Voor jou ook een gelukkig en gezond 2013 met veel borduurplezier. Je eerste werkje is veelbelovend, ben benieuwd naar de rest. Die DMC garens heb ik ook en ook al veel goeds over gehoord. Ben er nog niet aan toegekomen om ze te gebruiken. Fijn weekend, Nienke

jokiedebeer zei

Voor jou ook de allerbeste wensen, En het ziet er al prachtig uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjes en nog van harte beterschap dat je maar snel hersteld mag zijn

doei doei joke

Rennie zei

Wat een mooi geheim werkje ben je aan het maken. Wat jammer nou dat ik toch mee kijk (hihi)!

Ivana zei

I wish the new year 2013 a lot of time on the embroidery and progress on the mandala.

Elza zei

Hoi Joze een gelukkig nieuwjaar voor jou en je familie en ik hoop dat je snel weer beter bent.
Wat een mooi borduurwerk.
Groetjes ELza.

Unknown zei

Hoi joze, soms is het raar hoeveel overeenkomsten wij hebben. Zit sinds nieuwjaarsdag opgescheept met de ergste griep die ik in jaren gehad heb. Ben vandaag voor het eerst mijn bed uitgeweest maar ben niet veel verder gekomen dan de bank. Van borduren is helaas ook niets gekomen. Gelukkig was jij daar nog wel toe in staat en zoals altijd ziet het er weer prachtig uit. Heel veel beterschap en tot gauw!

Liefs,
Linda

Huub trouwens al opgeknapt?

liefdevoortextiel zei

Je maakt ons wel erg nieuwsgierig,werkt de dmc metalic fijn? Ik gebruik het metalic altijd van de Rainbow Gallery.Ook nog een GEZOND en CREATIEF 2013.

Marion zei

Ook ik ben nieuwsgierig naar dit project. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Lieve groetjes van Marion

Dora zei

Jij ook een creatief en vooral een gezond 2013 gewenst. Wat vervelend dat je nog steeds last hebt. Hoop dat je snel opknapt.
Mooi borduurwerk heb je onder handen.

Fijne zondag.
Dora

Hetti zei

Ondanks "in de lappenmand" wens ik jullie een heel fijn jaar toe, met heel veel gezondheid erbij Joze!!

Wat een mooi patroon heb je ontworpen, zeker met de metallic draden geeft het er iets speciaals aan.
Veel plezier en ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hahahhaaa!
Liefs en groetjes Hetti

sylvia zei

hallo Joze, wat balen dat jullie ook ziek waren!!! Wij zijn ook de klos geweest, ikzelf tijdens onze vakantie op Texel tijdens de kerst!!
Dit jaar doen we het beter, he, groetjes, Sylvia

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger