zondag 7 februari 2010

Zo zit ik te werken aan de Quilted Hearts Garden



Deze week stond er een vraag op het prikbord over een super frame en ik werk met zo'n frame aan de afghan. Ik vind het super werken omdat het over 1 draadje wordt geborduurd en hij zit lekker strak zonder drukplekken achter te laten. Ik werk altijd met de kleinste maat, er zijn 3 verschillende maten. Ik heb ook een grotere gehad, maar die vond ik veel te zwaar in de hand. Deze werkt voor mij erg fijn, het is ook nogal een grote lap 1.60 x 1.80 mtr.

Ik heb inmiddels 15 blokken klaar en moet nog 34 blokken borduren, hij wordt steeds mooier onder mijn handen. Heb denk ik deze week niet veel tijd om eraan te werken, maar hij lonkt wel naar mij.

5 opmerkingen:

Marianne zei

oh Jose wat wordt hij mooi zeg! Ben jaloers hoor...
gr. Mariane.

Elza zei

Het wordt een pracht van een lap wat mooi zou er zo aan willen beginnen.
Eerst maar mijn eigen NHA af zien te maken.

Joze zei

Dank je wel voor de leuke reacties, ik blijf jullie op de hoogte houden. Ik ben helemaal verslaafd aan de chinese zijde, de kleuren zijn gewoon geweldig en kleurecht.

Groetjes Joze

Babs zei

Nog 34 blokken? Amai, hij ziet er wel al leuk uit.

Esther zei

Wat ontzettend mooi!
Ik kende dit helemaal niet, weer wat geleerd :)

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger