donderdag 25 maart 2010

BORDUURRUILDAG 27 MAART 2010


Nog even en het is zover, jammer heel jammer dat Syl en Geke niet kunnen komen, Syl niet door haar knie operatie en Geke (knieproblemen) ik zal ze missen.

Voor deze leuke twee meisjes zal ik een foto plaatsen van mijn 2 jongste kleinkinderen, het mannetje met de blonde haren (cupido) is de jongste van onze dochter en het meisje met donker haar (juffrouw glimlach) is het dochtertje van onze oudste zoon.

ZIJN HET GEEN SNOEPJES

Ik heb nog 4 kleinkinderen die ik ook nog een keer zal laten zien, maar die hebben nu even geen tijd.

4 opmerkingen:

Elza zei

Wat een leuke kleinkinderen en heel veel plezier met al de meisjes in Losser.
Doe ze allemaal de groeten van ELza.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Heel leuke foto enn het zien er schatten uit , heel veel plezier op de borduurruildag !

sylvia zei

ha, die cupido van jullie lijkt op oma!!!!!!!!
schatjes,hoor, en nu die andere bengels nog een keer!!!

Marion zei

Wat een schatjes Joze.

Knuf Marion

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger