dinsdag 27 april 2010

BORDUURKAMER



Ik heb een foto gemaakt van een klein stukje muur in mijn borduurkamertje waar ik mijn gekregen cadeautjes op heb gehangen. Er onder staat een Oostenrijkse eethoek met een driehoekplank in het midden en daar heb ik cadeautjes op gezet die kunnen staan.

Ik heb meer cadeautjes maar die zijn niet geschikt om te hangen of staan. Het ziet er al met al erg gezellig uit. Er is nog plek op de muur, dus wie weet komt er op den duur nog wat bij. Het is echt een kamertje aan het worden zonder een bepaalde stijl, er wordt van alles neergehangen wat ik leuk vind en het hoeft niet bij elkaar te passen.

3 opmerkingen:

sylvia zei

leuk, Joze, ik heb zo'n stukje vensterbank!!!! allemaal leuke gekregen dingen staan daar!
fijne dag, liefs, Syl

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Wat een leuke werkstukjes en prima idee om het zo op te hangen , ziet er heel leuk uit !

Elza zei

Het ziet er inderdaad gezellig uit al die spulletjes zo bij elkaar.
Ik heb er wat aan een kapstokje hangen en in mijn (ouderwetse) theekastje.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger