maandag 26 april 2010

Freebees Chatelaine en Geke



Zo ik ben er eindelijks toegekomen om de freebees die ik had gemaakt van Chatelaine op te spannen. Ik wil een halve wand in mijn borduurkamertje volhangen met borduurwerken en dan zonder lijst, kijken hoe dat staat. Het kleine begin is er nu dus en dat zijn deze 4 kleine chatelaine's.

Gisteren even met Geke gemaild en haar voor de laatste keer succes toegewenst voor de operatie, ik hoop dat ze nu eindelijks van de pijn af is. Het is bijna 4 maanden geleden dat ze door de glibberige sneeuw is gevallen en dat is lang, ruim 3 en een halve maand pijn. Hopelijk hoor ik snel van haar hoe het is afgelopen.

2 opmerkingen:

Marleen zei

je chatelaines zien er alvast heel mooi uit!

sylvia zei

mooi, he, die chatelaines!!!
komen me bekend voor.....;)
ik dank ook de hele dag al aan Geke, ik hoop ook dat we snel wat horen!!!

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger