zaterdag 1 januari 2011

GELUKKIG NIEUWJAAR EN UPDATE ST. PETERSBURG

Allereerst voor iedereen een gelukkig nieuwjaar.

Hier is de laatste update van de St. Petersburg, deel 6 van de Greek Manadala is gisteren binnengekomen dus die ga ik nu eerst afmaken. Als die klaar is ga ik weer met de St. Petersburg verder, het is echt een verslaving de Chatelaine's.

Ik heb deze week voor 4 werken van Chatelaine die ik nog wil gaan maken alle swarovski's op e-bay bij elkaar gescharreld en niet te duur, als ze binnen zijn zal ik foto's maken en op het blog zetten. Dan wacht ik weer een paar maanden en dan koop ik alle delica beads en dan ga ik eens kijken bij Naald en Draad welk garen die hebben liggen, wat ik dan nog mis zoek ik op internet bij elkaar.

Ik vind hem zo mooi op de donkere stof.

4 opmerkingen:

Marion zei

Joze, ook ik vind hem prachtig op de donkere stof.
We gaan nu eerst aan de Greek verder.
Veel succes!!!!
Groetjes Marion

Corina zei

Zeker mooi op die donkere stof! De beste wensen voor het nieuwe jaar!

sylvia zei

bijzonder op die donkere stof, lijkt me hartstikke lastig borduren trouwens!!
toch kostbare werkstukken, zo he, met de steentjes!!
je kerstsokken blijven beauty's, heb er weer even naar zitten kijken!!!
liefs, Syl

Marga zei

Dag Joze.
Wat leuk om middels het blog van een quiltster op dit blog terecht te komen en dan te lezen dat jij in Losser woont.
Ik ben een quiltster en woon in Enschede.
Borduren is iets wat ik wel maar niet zo vaak doe.
Ik kom vast nog een keer langs op jou blog om te zien waar je zoal mee bezig bent.
Groeten
Marga

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger