woensdag 1 juni 2011

UPDATE QUILTED HEARTS GARDEN AFGHAN

Ik heb nu blok 19 en 20 klaar van deze afghan en heb nog 29 blokken te gaan.

Zo ziet hij er nu in zijn geheel uit, inmiddels ben ik bezig met blok 21. Ik ga er nu nog 2 dagen aan werken, vrijdag komen de chatelaines weer thuis en ik wil de St. Petersburg zo snel mogelijk af hebben nu. De muur boven de bank schreeuwt om iets aan de muur en ik kan het zelf ook eigenlijk niet afwachten tot hij  hangt.

Wij gaan volgende week voor 1 week naar Joke en Cor in Frankrijk en dan neem ik de St. Petersburg maar niet mee, ik denk dat de Alpine mee gaat. Als het mooi weer is wil ik niet aan de St. Petersburg werken. De volgende 2 Chatelaine's die naast de St. Petersburg komen te hangen zijn de Holland Sprintime en
De Hawaii. Ze worden op dezelfde stof geborduurd als de St. Petersburg en ik heb bijna alle materialen en patroon hier gekocht.

Groetjes Joze

5 opmerkingen:

x zei

ziet er goed uit ! leuk borduren denk ik, blokje per blokje..

Hetti zei

Wat is de huiskamer mooi geworden Joze, ik denk dat een Chatelaine prachtig aan de muur zal hangen.

De Afghan ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe mooi hij gaat worden.
Veel succes en fijne vakantie,

Groetjes, Hetti

zenuwpees zei

Je huis is heel mooi geworden en je borduurwerken zijn prachtig.Groetjes van Marie-Claire

sylvia zei

je kamer mooi, je Afghan mooi en nog mooier dat je er even lekker tussenuit gaat: gelijk heb je en welverdiend.
liefs, Syl

Anoniem zei

Es wird wunderschön!

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger