donderdag 18 augustus 2011

DE ST. PETERSBURG HANGT OP ZIJN PLEK.


Hij hangt nu dus eindelijk op zijn plek en ik moest wel een foto maken, het was deze dag iets donker dus de flits ging automatisch aan. Ik zal een keer foto's maken op een lichte dag, heb vandaag van mensen die zijn geweest alleen maar complimenten gehad.


Hier kunen jullie zien hoe hij in het geheel uitkomt, hij staat echt schitterend. Aan beide kanten komen nog de Holland en de Hawaii te hangen, de lampjes zullen dan weg moeten. Voor de lichtpunten moeten we dan een andere oplossing zoeken, maar we hebben nog tijd.

Sabine van Naald en Draad heeft hem gisteren meegenomen, de Moncai Silk voor het werk van het Koningshuis was binnen gekomen en moest gebruiksklaar worden gemaakt.

                                      

 Deze sjaal kreeg ik cadeau van Cheyenne de kleindochter van Sabine, ze had hem zelf gemaakt. Echt een hele leuke sjaal, volgens mij is Cheyenne 11 of 12 jaar misschien nog jonger. De appel valt dus niet ver van de boom, ik ben er in ieder geval erg blij mee.



Zo zag de tafel er vanmorgen uit, dit is de Moncai Silk die ik alvast aan het voor bereiden ben voor a.s. woensdag, gisteren hebben we een derde van de order klaar gekregen. Sabine komt a.s. woensdag weer en dan hopen we de rest klaar te krijgen, Bianca en Ine waren er gisteren ook bij en komen a.s. woensdag weer. Als ik voldoende kan voorbereiden dan kunnen we opschieten, het moet in ieder geval zo snel mogelijk klaar en mijn vakantie staat voor de deur.

Groetjes Joze

7 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Het is een plaatje!!

Karin West zei

Wat prachtig Joze, je St Petersburg zo mooi aan de muur!
Groetjes!!

Marion zei

De St. Petersburg is mooi maar.....de zijde ook.

Knuf Marion

Elza zei

Sint Petersburg is super en wat ben je lekker bezig met je zijde.
Veel plezier ook met je leuke sjaal.
Groetjes ik begin langzaam weer aan het gewone leven.

sarams1987a zei

ziet er heel mooi uit, prachtig

Anoniem zei

Heel mooi Joze.
Sterkte met alle zijde.

Groeten, Dora

Jeanny zei

Mooi borduurwerk.
De sjaal is prachtig gebreid door Cheyenne. Ik hoorde het van Sabine.
Succes met de 'koninklijke' zijde.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger