woensdag 31 augustus 2011

CADEAUTJES GEMAAKT


Hier ben ik de afgelopen week mee bezig geweest, ik was door mijn cadeautjes voorraad heen en ik moet er nogal wat meenemen naar Oostenrijk om weg te geven.


Dit is een freebee van chatelaine die ik op een memoblok van de action heb gemaakt. Ik had ook een met paarse viooltjes klaar en die heb ik vanmorgen aan Ine gegeven, die jarig is als ik weg ben op vakantie. Ze was er erg blij mee.


Deze schaarhouder heb ik zelf ontworpen, moet het patroontje nog gaan maken en zal het t.z.t. op mijn blog plaatsen, heb hem gisteren aan mijn borduurmeisjes laten zien en die vonden hem erg mooi.


Deze sterren heeft Erica van mijn clubje geborduurd met Moncai silk voor de beurs in den Bosch en ik heb er sleutelhangers van gemaakt.


Ik was begonnen met een zakdoekhouder en de stof was te klein, dus omgetoverd naar een sleutel of schaarhanger.


Dit is ook een patroontje dat ik zelf heb ontworpen en ik heb hiervoor een gemeleerd spaans garen gebruikt, de afwerking met swarovski bicones en mill hill heads. De doosjes heb ik bij de Action gehaald al voor een tijd terug, gevuld met waxinelichtjes is het een leuk cadeautje.



Dezelfde doosjes


Zakdoekhouder gemaakt ik heb het patroontje bij Marion weg, helaas kan ik de link naar haar blog niet plaatsen, er is iets veranderd bij blogs.Dit is de achterkant.


En dit is de voorkant. De theedoos die ik heb gemaakt staat niet apart op de foto. Ik heb alle borduurtjes die op de doosjes zijn geplakt eerst op karton met fiberfill gespannen, daarna op de doosjes geplakt. DMC garen gezocht wat erbij past en daar koordjes van gedraaid en met textiellijm vastgezet.

Alle sleutel-schaar hangertjes gevult met mix van lavendel en vulling.

Wij gaan a.s. zondag heerlijk voor 14 dagen naar Oostenrijk en er komen leuke mensen die op ons huis passen. Tot een volgende keer groetjes Joze

11 opmerkingen:

Corina zei

Oh, veel plezier in Oostenrijk (wij zijn net terug daar vandaan ;-) ), wat een mooie borduurcadeautjes heb je gemaakt!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat VÉÉL en MOOI allemaal..
'n fijne vakantie en veel plezier!
groetjes, Petra

Karin West zei

Enige cadeautjes, Joze! (ik heb weer inspiratie opgedaan...bedankt)
Geniet van je vakantie in Oostenrijk!
Groetjes!!

Riet zei

Joze wat een ontzettend leuke cadeautjes heb je gemaakt. Veel plezier met uitdelen en een hele fijne vakantie!!!

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke dingen heb je weer gemaakt Joze, ik ben helemaal weg van de kistjes.
Wens jullie een fijne vakantie.
Geniet ervan.

groet,
Jacquelien

Vlijtige Handjes zei

Hele leuke cadeautjes. Fijne vakantie in Oostenrijk.

Anoniem zei

Je hebt prachtige cadeautjes gemaakt Joze.
Fijne vakantie.

Groetjes, Dora

Elza zei

Zo jij bent heerlijk bezig geweest.
Prachtige cadeautjes gemaakt.
Heel veel plezier en rust in het mooie Oostenrijk.
Groetjes en natuurlijk tot de volgende keer ELza.

Marion zei

Joze wat zullen ze weer blij zijn met alle mooie kado'tjes die jij met zoveel liefde hebt gemaakt. Ik wens je een fijne en mooie vakantietijd toe in jullie geliefd Oostenrijk.

Knuf Marion

Hetti zei

Prachtige kadootjes heb je gemaakt Joze....een feest om te maken en om ze te krijgen!!
Fijne vakantie toegewenst en ook aan de twee "achterblijvers" LOL!
Groetjes,

sylvia zei

we hebben elkaar dus net gemist in het Oostenrijkse......;)
Maar jullie zitten op jullie gebruikelijke stekkie, denk ik.......en dat is een heel eind bij onze stek vandaan!
dit lees je ws als je terug bent, ik hoop dat jullie net als wij een supervakantie hebben gehad.
liefs, Syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger