zaterdag 8 oktober 2011

TASJE GEMAAKT


Ik was deze week na het zien van het tasje bij http://marionskruissteekjes.blogspot.com/ helemaal om en wilde er ook een maken, ik heb er een letter opgezet. Het is geborduurd op een aida en vrij grof, hierdoor kon ik niet de originele steken gebruiken. Ik heb een eigen patroontje gemaakt, morgen komt mijn zus op bezoek en die ga ik het geven. Ik hoop dat ze er blij mee is, onderin het tasje heb ik wel een kartonnetje gelegd. Had nog een stukje stof over en een kleine hanger erbij gemaakt met de letter W. Het garen is van Madeira en de letters komen uit de cross stitch letters Bilble.

Allemaal een prettig weekend toegewenst, groetjes Joze

5 opmerkingen:

Marion zei

Hallo Crea Bea.

Je hebt het goed afgekeken en het ziet er heel erg mooi uit. Daar zal je zus wel blij mee zijn.

Knuf Marion

Karin West zei

Erg leuk geworden, Joze, daar zal ze blij mee zijn!
Groetjes!!

Lenie zei

Leuk Joze. Daar zal je zus heel erg blij mee zijn.

Groetjes Lenie

Elza zei

Een schatje erg leuk.
Groetjes ELza.

Anoniem zei

Mooi tasje, Joze.

Groeten Dora

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger