zondag 7 juni 2009

Vandaag was het feest, de oudste kleinzoon deed de communie


Wat was het leuk in de kerk veel muziek en allemaal kleine kinderen die ook aan het meekletsen waren, super gewoon, heel anders dan vroeger, meer ontspannen en plezier. Nu nog even lekker borduren aan de Jan Houtman, door de jaren heen, ik ben bijna op de helft, wil natuurlijk als het garen uit China komt beginnen met de Quilted Hearts Garden, maar ik voel het al aankomen, het zal waarschijnlijk een week borduren worden aan de nieuwe afghan en dan 1 week borduren aan de Jan houtman, ja wie zit er niet mee, keuzes maken. Ik mag wel 200 jaar worden om alles af te krijgen wat ik zou willen maken.

Geen opmerkingen:

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger