maandag 4 april 2011

VERBOUWING EN DOOR DE GRIEP GEVELD


Ben al sinds afgelopen donderdag door de griep geveld, ik wilde niet toegeven en ben pas vrijdagmiddag in bed gekropen. Gisterenavond weer een beetje bijgekomen, maar echt lekker gaat het niet. Voel me heel erg moe en heb nog steeds iets verhoging, hopen dat het snel overgaat.

Daarvoor was ik de hele week al bezig geweest om de kamer leeg te maken voor de verbouwing van de woonkamer, die eigenlijk al vorig jaar zou plaatsvinden. Mijn zwager doet dit in zijn vrije tijd, maar zijn zoons gingen achter elkaar een huis kopen. En dat gaat voor natuurlijk, hij is vanavond begonnen en hier zien jullie het resultaat van 1 avond werken.

Vooral voor de meisjes die hier geweest zijn met de borduur ruildag, jullie kennen de kamer zoals die was en zo ziet die er nu uit, de open haard gaat er helemaal uit. Evenals het plafond, er komt een gestuct plafond in. De schoonmetselwerkmuur wordt ook aangestuct.



Hoelang de hele klus gaat duren weet ik niet, dus ik laat me verrassen. Morgen komen onze zoons meehelpen dat scheelt alweer.

Mijn borduurkamertje heb ik even ingericht als een mini woonkamer en dat gaat prima, vanavond heb ik weer een paar steekjes gedaan aan de Petersburg. Morgenmiddag komt Ine langs om te borduren en ik hoop volgende week weer te kunnen lopen met Ine, nu hopen dat de koorts weg gaat.

7 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dat is veel van het goede Joze!
van harte beterschap..
en sterkte met de verbouwing..
het zal zéker MOOI worden!
groetjes,Petra

Mireille zei

Joze,
Sterkte met de verbouwing, weet wat het is, heb er ook net één achter de rug van mijn living en keuken. Keuken moet nog afgewerkt worden. Als het resultaat maar mooi is hé.
Beterschap, probeer toch voldoende te rusten dat is één van de enige manieren om te recupereren van een griep.
Gr,
Mireille

Marion zei

ja joze ik kan erover meepraten ik gaf ook niet toe maar ooit kun je het niet meer tegenhouden he? ziek maar lekker uit....beterschap

Anita - Vlijtige Handjes zei

Dat is niet zo leuk als je je niet lekker voelt. Gelukkig heeft je borduurwerk maar in een klein hoekje nodig. Beterschap Groetjes Anita

Elza zei

Beterschap en succes met al het breekwerk en het opbouwen van je huis.
Rusitig aan hoor het is hier ook prutweer , heel veel regen en storm. Groetjes ELza.

Marion zei

Hé lieverd.

Snel beter worden hoor want je moet de mannen, die aan het verbouwen zijn pappen en nathouden. Wat zal het mooi worden. Ik wens je veel beterschap meis en een dikke knuf van mij.

Marion

sylvia zei

hallo leuk mens, wat een rommeltje heb je ervan gemaakt....jij ziek en de kamer op z'n kop! Bah!!
Ik hoop dat je snel opknapt en ook dat je weer snel uit de troep bent!!
Dan weer aan de schoonmaak......:(
liefs, Syl

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger