maandag 11 juli 2011

MATERIALEN VOOR DE CHATELAINE'S

Materialen voor de Hawaii Mandala

Zoals jullie weten heb ik afgelopen zaterdag de St. Petersburg naar de lijstenmaker gebracht in Roermond, het leuke was dat de jongeman zich het werk nog kon herinneren en zei tegen ons zo daar is die dan. Hij gaat hem helemaal zelf bewerken, opspannen verhoogde lijst i.v.m. de swarovski's en kraaltjes.

Natuurlijk zijn we bij Naald en Draad geweest en daar heb ik alle materiallen voor de Holland Springtine en de Hawaii van Chatelaine kunnen bemachtigen, behalve de kraaltjes en de swarovski's. Die van de Holland zijn onderweg.


Materialen Holland Springtime

Het was weer gezellig bij Sabine en ze had mooie nieuwe spulletjes liggen, mooie boekjes en kleine houten charms. Ben sterk geweest en heb buiten de materialen niets meegenomen, ik kan voorlopig weer even vooruit. Ik heb een klein beginnetje gemaakt met de Holland en de kleurencombinatie is erg mooi.


MONCAI - SILK

Sabine vertelde me dat er Moncai Silk gebruikt gaat worden voor het koningshuis, er wordt een werkstuk van gemaakt. Wat is natuurlijk niet bekend, maar het is zeker iets om trots op te zijn. Gefeliciteerd Sabine, ik mocht het van haar op mijn blog zetten. Ben dan ook een Moncai-Silk fan, het was liefde
op het eerste gezicht.

Groetjes Joze

5 opmerkingen:

sylvia zei

mmm, wat een rijkdom, zo al die kleurtjes!! Ik zou ze mooi laten liggen en af en toe aaien!!!
liefs, Syl

x zei

wat een mooie kleurtjes, kriebelt om te beginnen denk ik hè?

Vlijtige Handjes zei

Oh heerlijk van die plaatjes. Zo krijg je ons wel stil. Veel plezier bij de eerste steekjes.

Marion zei

Oooo wat een weldaad om te zien en er mee te mogen werken. Joze veel succes met borduren van de Holland Mandala.


Knuf Marion

Elza zei

Prachtig Joze wat een mooie kleuren en wat veel materiaal om weg te werken.
Nu ga je zeker wel beginnen.
En mooi voor Sabine succes met het garen .
Groetjes ELza.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger