dinsdag 5 juli 2011

NAALDENBOEKJE GEMAAKT


Toen we terugkwamen uit Frankrijk moest onze schoondochter Tanja naar het examen voor coupeuse en hoorde dezelfde dag dat ze geslaags was, dat was wel een cadeautje waard. Ik heb haar gevraagd wat ze wilde hebben en ze koos voor een naaldenboekje. Ze heeft zelf de stof - garen en letter gekozen.


Het is een naaldenboekje met een rug geworden, ik heb er een schaartje met lint ingemaakt zodat het stevig blijft zitten. Ze was er erg blij mee, allerlei bedels maken het helemaal af. De letter heb ik uit de cross stitch letters Bible gehaald.

Ik zit met smart te wachten op de kraaltjes voor de Petersburg zodat ik die kan afmaken, dan mag ik pas met de Holland springtime beginnen van mezelf. Soms moet je streng zijn.

Groetjes Joze

6 opmerkingen:

Elza zei

Lief cadeautje heb je gemaakt en inderdaad streng zijn ( niet al te streng hoor). Veel succes en groetjes ELza

Vlijtige Handjes zei

Een mooie herinnering aan een opleiding. Niet te streng hè...af en toe even voelen.
groetjes Anita

sarams1987a zei

zeer mooi gedaan, echt prachtig.

mvg sarah

www.borduurwerkensarah.wordpress.com

Riet zei

Wat een leuk idee, je schoondochter zal er zeker blij mee zijn!

sylvia zei

Wat een lief kadootje!!! Is jouw wel toevertrouwd om zoiets leuke voor iemand te maken!!!
liefs, Syl

Anoniem zei

Digitalscrapbookpages have a very lot to supply, from Christmas-themed scrapbooking to floral design as well
as some more masculine choices. He really needs to stop
listening to Tupac; whether it weren't for Sweetpea, he could have died in the hands of Rodney's clique, if anything.



Also visit my page; best baby swing to buy - http://samiajiklinik.com/story.php?id=1013060 -

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger