maandag 7 juni 2010

UPDATE QUILTED HEARTS GARDEN

Zoals beloofd hierbij een foto van blok 16 van de Quilted Hearts Garden afghan, dit was een moeilijk blok om aan te werken heel veel kleurtjes en na een paar steekjes weer afhechten dan een andere kleur en weer hetzelfde liedje. Ik had een gevoel dat ik totaal niet opschoot en dat er geen einde aankwam, het gaat dan om de bloemenpartij. Ik denk dat andere borduursters die aan de Nature Home werken dit wel herkennen, ik hoorde wel een meer de kreet alweer die bloemen via mailtjes die ik kreeg. Maar dit blok is nu klaar en ik moet nog 33 blokken.Hier een foto van het totaal wat klaar is. Het wordt wel een hele grote lap als hij klaar is, gisteren ben ik begonnen met het blok wat boven blok 16 komt. Misschien volgende week weer een update wie weet en dan ga ik 1 week aan de Alpine van Chatelaine werken.

8 opmerkingen:

tilly zei

Wat wordt deze ook weer prachtig.

Mathilda

Anoniem zei

heel mooi joze!

Anita A zei

Ik ben gek op alles wat met hartjes heeft te maken, maar deze wordt wel "errug" mooi hoor !!

Marion zei

OoooooooJoze wat wordt hij prachtig en dat het veel werk is geloof ik zeker.
Veel succes met de vooruitgang

Knuf Marion

Petra zei

SÚPER MOOI! Joze
en wat 'n prachtige kleuren!
gr.Petra

Amarins zei

In één woord GEWELDIG!
Groeten,
Amarins

sylvia zei

de bloemen zien er inderdaad bekend uit, Joze, NHA-achtig!!
veel werk, maar met heel mooi resultaat!!!
liefs, Syl

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Joze dit is echt een super mooie afghan , heb ook een abo genomen op Stoney Creek magazine maar voor deze afghan ben ik al veels te laat !!Niets aan te doen .... hij is prachtig !!

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger