woensdag 15 december 2010

UPDATE DE GRIEK VAN CHATELAINE EN DE NIEUWE AFGHAN VAN STONEY CREEK

 Zo dit is de update van deel 5 Griekse Mandala van Chatelaine, op zich was dit deel vrij gemakkelijk en snel te borduren. Nu maar weer wachten op deel 6 ik ga vanmiddag lekker verder met de St. Petersburg.


afbeelding nieuwe afghan stoney creek


Zoals jullie hier links kunnen zien is dit een afbeelding van de nieuwste afghan van stoney creek, het is nog niet echt duidelijk voor mij wanneer ze er mee beginnen. Ik zal hem niet gaan maken omdat het totaal mijn smaak niet is, maar het wordt wel een megadoek met 62 blokken volgens mij de grootste tot nu toe. Voor iemand die van vrolijke kleurtjes houd is die leuk.

Ik kreeg het blad gisteren in de bus met de laatste 3 patroondelen van de Quilted Hearts Garden afghan, ik zal zeker in het voorjaar deze lap weer te voorschijn halen en er verder aan werken. Voor de liefhebber ik ga al deze bladen waar deze afghan in staat verkopen over een paar maand.

Morgen ga ik nog een laatste stel borduurtjes voor de kerst maken, zodra ze klaar zijn maak ik een foto.

11 opmerkingen:

Elza zei

Jeetje dat is wel een erg grote lap.
Doe ik ook niet want eerst die 2 lappen die ik thuis heb maar eens af.
Groetjes ELza.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

ook "de Griekse" wordt érg MOOI, Joze!
"borduurze" vanmiddag!

groetjes, Petra

Veerle zei

over welk blad spreek je?
Waarin staan deze patronen. Het lijkt me inderdaad een mega lap met heel veel kleuren!
De griekse is ook al knap zeg!

Joze zei

Ik praat over de bladen van stoney creek. Groetjes Joze

Corina zei

Ik vind je Griekse borduurwerk prachtig worden! Hoe kom je aan dat patroon?

Marion zei

Hoi Joze.

Je Griek ziet er geweldig uit en die Afghan ga ik ook niet maken.

Groetjes Marion

Amarins zei

De griekse lap is werkelijk schitterend, heel bijzonder.
De afghan is ook totaal mijn smaak niet, persoonlijk vind ik 62 blokken ook wel erg veel.
Ga binnenkort beginnen aan de snowbuddies afghan, één is eerst genoeg.
Groeten,
Amarins

Joze zei

Corina dit patroon is van Chatelaine en heet the Greek
hier is de link:

http://chatelaine-design.de/newweb/cgi-bin/detail.pl?online40

Succes en liefs Joze

Anoniem zei

Goedemorgen Jose
Ik heb een vraagje aan je op zich vind ik deze afghan wel mooi maar dat komt ook denk ik omdat wij twee adoptief kinderen hebben en in het lan d van herkomst zijn geweest. zou jij mij kunnen en willen informeren hoe ik aan dit patroon kan komen.
Vast heel erg bedankt
Mijn mailadres is rveeningen@freeler.nl
Tini

Anoniem zei

Halo Joze,
Ik heb ook een patroon van Griek van Chatelaine bestelt,mag ik vragen welk stof je hiervoor gebruikt hebt, en de borduurzijde.
Mag ik ook vragen waar je dit kunt kopen, (ben nog een beginneling).
Groet Geerte,

Joze zei

Hallo Geerte,

Mail me maar op mijn mail adres info@j-elshoff-geerdink.speedlinq.nl dan kan ik al je vragen beantwoorden,

Groetjes Joze

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger