zaterdag 5 maart 2011

CARNAVAL IN LOSSER






Ook hier in Losser is het carnaval vandaag begonnen, vroeger was ik ook altijd als een van de eersten aanwezig, maar dat laat de meniere niet meer toe.

Dus mag ik oppassen en gaan de ouders feestvieren, hiernaast staat onze dochter Maaike klaar in haar outfit om te gaan. Maaike woont in Enschede en viert graag carnaval in Losser.

Ze blijven met de hele crew hier slapen, dus alle bedden zijn vanavond bezet.




Even een close-up gemaakt van de (b)engeltje, ik zie haar vannacht nog niet weer met vleugels thuiskomen, ik moest erg lachen toen ik deze vleugels zag.

En dat kroontje op haar hoofd hahahaha, jullie moesten eens weten. Het is een schat van een meid en maakt van haar hart geen moordkuil, dus je weet gelijk wat je aan haar hebt.

Ik hoop dat ze een mooie avond hebben, ze zal gelijk haar broers op gaan zoeken denk ik.




Maaike - Joost en Huub
                                       Huub heeft ze even weggebracht en wij wensen jullie veel plezier. 

3 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie foto's, Jozé
.. écht leuk voor de "kienders" om onbezorgd te genieten, omdat oma en opa "oppassen"!
Fijn weekend!
groetjes,Petra

Marion zei

Een lekker ontspannen weekend voor de kinderen en Oma en Opa oppassen en dat is ook niet verkeerd.
Nog een paar dagen en dan is er weer een bed bezet hihihihihi!!!!!!

Knuf Marion

Mireille zei

Nou Jozé jij hebt anders ook wel een knappe dochter hé. En ja engeltje of bengeltje, het ligt zo dicht bij mekaar hé :-)

Gr,
Mireille

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger