zondag 27 maart 2011

HANDWERK KOFFER CADEAUTJE VOOR MEZELF

Vorige week heb ik mezelf deze mooie handwerk koffer cadeau gedaan, Ik zag hem bij Naald en Draad en dacht gelijk jij bent voor mij, een geweldige koffer die ik vandaag in gebruik heb genomen.

Hij heeft hetzelfde systeem als vroeger de naaikistjes een uittrekharmonica systeem en dat werkt super, je kunt er ontzettend veel in kwijt. Hij is gemaakt van stevig materiaal en heeft een lederlook.

Ik zal hem heel veel gebruiken en als ik ergens heen ga op vakantie of iets dergelijks dan zal deze koffer als eerste in de auto staan.

Ik heb een serie foto's gemaakt hoe hij er van binnen uitziet, ik hoop dat jullie er een goed idee van krijgen. Ben er dus heel erg blij mee.











Ben nu even weer met - Door de jaren heen van Jan Houtman - aan het borduren.

5 opmerkingen:

Mireille zei

Joze,
Groot gelijk heb je om jezelf wat cadeau te doen, soms moeten we ons dit gunnen hé :-)
Hij ziet er echt wel superhandig uit je hé, moet leuk zijn om erin te duiken.
Groetjes,
Mireille

Marion zei

Hallo lieve vriendin.

Wat een mooie koffer heb je jezelf kado gedaan.
Ziet er heel goed uit en praktisch ook zo te zien.

Knuf Marion

Elza zei

Wauw wat een prachtige koffer heb je gekocht.
Mooi hoor kan veel in.
Mooi die lap van Jan Houtman.
Groetjes ELza.

sylvia zei

wow, dat is borduren op nivo!!! Wat een handige koffer!!! Groot gelijk, hoor, geef jezelf maar eens een kadootje!!! Je verdient em!!
liefs, Syl

Anita - Vlijtige Handjes zei

Een mooie handige koffer. Jan Houtman is ook mooi.... maar dan anders :)
Groetjes Anita

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger