zaterdag 19 februari 2011

EVEN IETS HEEL ANDERS



Deze kanjer hiernaast viert vandaag zijn 6de verjaardag, Rik is het jongste kind van onze zoon Mathijs en zijn vrouw Tanja. Het is een deugniet en een bandiet, ik weet heel zeker dat wij allemaal nog veel plezier van dit mannetje zullen beleven.

Toen hij hier voor 3 weken terug even langs kwam vertelde hij ons tussen neus en lippen dat hij van zijn opa en oma keeperhandschoenen kreeg, ik zei toen o ja wat leuk en van welke opa en oma krijg je die dan, keek hij me aan en zei van jullie natuurlijk. Wat denken jullie hoe ik me heb moeten inhouden, want hij was bloedserieus.

Hij ging na een versnapering uit de snoeppot weer richting huis en dacht dat heb ik weer mooi voor elkaar, zo was het ook.  Natuurlijk hebben we keeperhandschoenen gekocht. Met een paar andere leuke kleine dingetjes erbij.

              IS HET GEEN SNOEPJE



Vandaag kreeg ik deze foto gestuurd van Naald en Draad, Sabine heeft er zelf een zoompje ingemaakt en het geheel gevoerd met een stofje in de kleur van het garen. Het is heel geschikt om te gebruiken als placemat, eigenlijk heel leuk om cadeau te geven als iemand gaat trouwen, samenwonen of iets wat daar op lijkt. De letters N en D vervang je door de letters van de mensen die samen iets gaan beginnen en ze denken dan elke dag aan  de gever, het brengt me alweer op een idee.

4 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

'n mooie foto van je kleinzoon ..
opa en oma's "trots" zéker!
de "de place-mat" kun je ook trots op zijn.. hij is súper LEUK !
Fijn weekend en groetjes,
Petra

sylvia zei

hallo Joze en Huub, van harte gefeliciteerd met de kleine, grote boef! hij heeft een grenzeloos vertrouwen in Opa en Oma, zij geven wel de keeperhandschoenen: leuk, he?!
wat is die doek prachtig, mooi zo'n opengewerkte zoom!
fijn weekend, liefs, Syl

Marion zei

Hoi hoi.

Wat een schatje is die kleinzoon van jou en heel erg pienter hihihihi!!!

De doek is heel mooi geworden, ik zie hem vast hangen in Zwolle.

Knuf Marion

Mireille zei

Dan vraag je je af "hoe krijgen ze het steeds voor mekaar die kleinkinderen". En ja inderdaad het lukt hun steeds, ze weten heel goed van aanpakken. Het is wel een mooi mannetje hé, zou je dan voor zijn charmes niet vallen :-)

Gr,
Mireille

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger