zaterdag 26 februari 2011

HIER WAS IK VANDAAG HEEL LANG


Ine - Petra - Novy

Ine en ik waren vandaag heel lang op de beurs bij Naald en Draad in de stand om te helpen. Het was weer heel erg druk en ook heel gezellig allemaal. We zijn niet over de beurs geweest en toch hebben we super genoten.

Het is al heel leuk om met mensen samen te werken die elkaar wat gunnen en die plezier met elkaar maken.

Ondanks de drukte hebben wij de stand om 13.00 uur verlaten om naar de borduur kantine te gaan voor een ontmoeting met andere borduurmeisjes.

Je zou hier toch spontaan gaan zingen van 3 kleine borduurmeisjes die zaten op een bank,  bovenop een bank. Op een mooie borduurbeursdag 2011 in Zwolle.


Novy - mijn zus Cath - Joke

Hier zijn we dus in de borduur kantine, er waren er kwamen er meer maar toen had ik mijn foto toestel al weer opgeborgen.

Elza was er met Elske en nog een vrouwtje waarvan ik de naam vergeten ben (sorry) ik hoop dat Elza gauw opknapt. Ze is niet echt in orde, maar ik vond het erg leuk om haar toch te zien.


Ik dus met Oma-pi


Deze foto is gemaakt door mijn zus Cath er zijn veel meer foto's gemaakt door andere mensen misschien dat er nog wat geplaatst wordt. Het was ontzettend gezellig met iedereen te kletsen lekker ongedwongen. WIlhelmina M was er ook bij.

Verder heb ik veel leuke priksters gesproken die wat kwamen kopen, teveel eigenlijk om op te noemen. Je vergeet dan gauw iemand.

Er waren erg veel reacties op de chatelaines en dat was voor mij erg leuk om allemaal te horen. Het is leuk als iemand je werken mooi vind, ze gaan in maart ook mee naar den Bosch en ik hoop dat ik dan een klein stukje verder ben.

Als het morgen ook zo druk wordt als vandaag dan kon het wel eens zijn dat ik weer ga helpen, zie ik ook weer andere gezichten. Iedereen die ik vandaag gezien heb wil ik bedanken door jullie heb ik ook een leuke dag gehad en ik hoop jullie nog een keer weer te zien.

11 opmerkingen:

sylvia zei

wat een leuke ontmoetingen allemaal en wat was het er druk, zo te zien!!!
leuk vestje heb je aan......;)
en nu?? uitrusten van alle drukte???
fijne zondag, Sylvia

Marion zei

Hé mutsje lekker met je beentjes op tafel? Wij wel met een heerlijk glaasje wijn. Wat was het gezellig hé? Wie weet zien we je morgen wel weer.
Slaap lekker en de groetjes aan Huub.

Knuf Marion

Anoniem zei

Leuke foto's! Ik heb ook een leuke dag gehad.
Ik wist niet dat Cath je zus was.Leuk hoor.
Groetjes Janneke

Mirjam zei

Dat zag er weer (zoals iedere keer!) gezellig uit! Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van een dag meehelpen. Lijkt mij ook heerlijk om te doen.

Groetjes,
Mirjam

Cath zei

Neen, dat is niet Hetti dat is Novy...(volgens mijn beste weten)...
Toch leuk dat je een surrogaat zus hebt...hahahahahaha
Wens je een fijne dag

hug... Cath

Joze zei

Ja en je bent ook nog een lieve surrogaat zus, bedankt voor de info ik heb het gelijk veranderd.

Voor Janneke het zal je al wel duidelijk zijn dat Cath niet mijn echte zus is.

Liefs Joze

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

hallo Joze,
wat 'n LEUKE fotootjes,
't was écht genieten
een dag met een STRIKJE!
groetjes, Petra en Jan

Anoniem zei

Joze, nú is het me duidelijk dat het niet je zus is:D Had toch gekund???
Cath, ik had ook Novy in m'n gedachten op de foto, maar ja, zoals gezegd, er komt toch wel veel weer op je af. En ik beschouw jou voor 1x als m'n borduurzusje;)
Groetjes Janneke

jeshardanger zei

Leuk om op deze manier even mee te genieten, het is voor ons toch echt wel ver. We komen naar Den Bosch

Elza zei

Leuke foto's Wij hebben genoten.
Mijn steuntjes waren die dag ELske en Anna Z. zonder deze dame's was het me niet gelukt om te komen.
Mooie spullen gekocht, lieve borduursters gesproken.
Het gaat redelijk mag morgen weer naar de huisarts.
Hoop dat er snel iets uitkomt.
Groetjes aan iedereen, ELza.

Cath zei

Laat ik nou ook helemaal niet een fototoestel meegebracht hebben...!!!!! (*_*) (*_*)
Mijn familie breidt zich steeds verder uit...geweldig!!!!!!
Dag sussies, een hug.....

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger