maandag 9 april 2012

EITJES ZOEKEN

Vandaag even niets over borduren, maar foto's van het paasgebeuren hier gisteren.


Hier zijn al onze kleinkinderen Noor - Amber - Brian - Jet - Thijs en Rik klaar om eitjes te zoeken die door de paashaas waren verstopt.


Onze oudste zoon Arjan is hier bezig stiekum alle eieren die de kinderen gezocht hadden weer te verstoppen.



Hier onze beide schoondochters Liesbeth en Tanja.


Maaike staat toe te kijken.


Hier zijn Noor en Amber druk in de weer.


Thijs is de oudste kleinzoon en heeft voor paashaas gespeeld, hij heeft in onze tuin 86 chocolade paaseieren vertopt.


Nadat alle eitjes gevonden waren hebben Kiesbeth - Maaike en Tanja de tafel klaargemaakt, intussen had ik 45 eieren gekookt en Maaike van 15 eieren roerei gemaakt.


Hier hebben de twee jongste kleinkinderen Jet en Brian samen eitje getikt, ze hebben het grootste plezier zoals jullie zien.


Hier ben ik met Rik eitje aan het tikken en hij heeft glansrijk van mij gewonnen. Het was een heerlijke ontspannen dag met veel plezier, een dag met een gouden randje. Je kunt niet rijker zijn met gezonde kinderen - schoonkinderen en kleinkinderen.

Ik wens jullie een fijne 2de Paasdag, groetjes Joze


6 opmerkingen:

Marion zei

Joze wat een mooie en leuk foto's. Het plezier straalt er vanaf.
Het is zeker een verrijking van je leven met al de kinderen schoonkinderen en kleinkinderen.
Geniet ervan.

Liefs Marion

Elza zei

Heerlijk wat een prachtige dag en wat veel eieren.
Genieten dat is zo belangrijk.
Liefs en groeten ELza.

Riet zei

Wat ziet dat er gezellig uit, zo'n stel bij elkaar.

Dora zei

Zo te zien hebben jullie een hele gezellige dag gehad.
Groeten, Dora

zenuwpees zei

Heel mooie foto's en iedereen heeft me dunkt veel plezier.Marie-Claire

zenuwpees zei

Heel mooie foto's en iedereen heeft me dunkt veel plezier.Marie-Claire

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger