donderdag 12 april 2012

UPDATE FROSTY KNOT EN MATERIALEN SAL PAPILLON


Zover ben ik nu met de frosty knot, er komt nog een klein landschapje omheen en daarna een kleine rand, het meeste werk is dus klaar. Ik heb de Holland Springtime al weer uit de doos gehaald en daar ga ik volgende week mee beginnen.


Vandaag heb ik het eerste deel van de Papillon Sal Around the World in 80 Stitches binnen gekregen, en ik heb gelijk mijn stof veranderd en ook wat andere kleuren genomen. Ik heb 4 kleuren extra genomen die niet op de foto staan. Mocht ik onder het borduren denken dat een andere kleur mooier is dan ruil ik die om.

Groetjes Joze

6 opmerkingen:

Marion zei

Je chatelaine wordt prachtig en de Sal-kleuren zien er erg mooi uit. Ik ben benieuwd hoe de Sal er uit komt te zien. De harten zijn al een goed begin.

Veel succes en de groetjes van Marion

Dora zei

De Frosty Knot wordt prachtig.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat de kleuren voor de SAL betreft. Ik begin gewoon met de kleuren die ik het leukst vind.
Prettig weekend. Dora

Mireille zei

Hoi Joze,Weer zo'n prachtige Chatelaine. Ga ook intekenen op de SAL, ik heb de vorige ook opgeslagen. Ben benieuwd hoe jouw resultaat gaat worden.

Groetjes,Mireille

sylvia zei

Wat ben je toch een top-borduursters!! En zelf kleuren veranderen....ik ben volgzaam en volg dus altijd de key...;)
Ben even bijgelezen: wat een paasfeest met al je lieverds om je heen!! Lief mens ben je en wat een energie!! Ik hoop dat je ook meer energie krijgt van beter ademhalen en slapen: je bent de tweede bij wie ik dit lees!!! Gelukkig wen je er dus blijkbaar aan, met dat ding op je neus slapen.......gewoon slapen is voor mij al een probleem, dus ik hoop dit nooit nodig te hebben!
dag lieverd, fijn om even bij je langsgeweest te zijn.
fijn weekend, Syl

dulcinella zei

De chatelaine is zo prachtig! Je kleuren voor de SAL vind ik ook erg mooi. Ik ga hem maken in handgeverfd garen, maar heb ook twee extra kleuren genomen voor het geval ik ergens een combinatie niet mooi vind. Veel succes en ik ben benieuwd naar je vorderingen!

Anoniem zei

- Your child has issues following even simple directions or
often requires repeat yourself in some way. There are
numerous more advantages of green businesses than being environment friendly.


Feel free to visit my website :: Best baby swing to buy

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger