donderdag 19 april 2012

ZOEKPLAATJE


Ik was net in de bijbouw en keek even naar buiten en dacht ik zie het niet goed, er was tijd om mijn fototoestel te pakken en een foto te maken. Volgens mij zien jullie hier nog niets, ben naar buiten gegaan en heb in totaal 11 foto's gemaakt met iedere keer een grote stap voorwaards. Ik laat jullie er maar 4 zien, een versnelde versie dus.


Hier zit hij of zij mij aan te kijken en zie het denken, jou ken ik van jou krijg ik altijd eten. Draaide zijn kop om en ging lekker verder met zonnen.


Hier ben ik op een afstand van ongeveer 3 meter en meneer of mevrouw vindt het prima.


Hier is de afstand tussen ons anderhalve meter en dat was genoeg, toen werden er aanstalten gemaakt om weg te vliegen. Toen ben ik langzaam achteruit gegaan, zodat het zonnen door kon gaan. Het heeft niets met borduren te maken, maar ik vond het heel erg leuk. Het lijkt wel of de vogels je gaan vertrouwen als je ze regelmatig voert.

Groetjes Joze

4 opmerkingen:

Marion zei

Het zit ook lekker op zijn gemakkie.

Schattig hoor!!!!!

Groetjes Marion

Dora zei

Wat leuk Joze.
Ook jouw harten zijn erg mooi.
Ga vanmiddag weer met die van mij verder.
Groeten, Dora

Elza zei

Leuk hij heeft gelijk het is ook een heerlijk plekje.

Annalies zei

Die vogel heeft een fijn plekje gevonden.

Nieuwe kamer

Nieuwe kamer
Is die mooi of is die niet mooi, dit is het dus geworden. Dit is mijn nieuwe kamertje en ik ben er erg blij mee, als de kleinkinderen er zijn mogen zij er ook spelen er staat een poppenhuis en tv met dvd speler voor hun, sinds kort ook een wii, met voor mij een Fit programma en voor de kleinkinderen een spelletjes programma.
Powered By Blogger